استفاده از خوابگاه در زمان دفاع از سرانجام نامه ها در دانشگاه امیرکبیر فراهم شد

به گزارش لوکو، براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشجویان می توانند در زمان دفاع از انتها نامه از امکانات خوابگاهی دانشگاه استفاده کنند.

استفاده از خوابگاه در زمان دفاع از سرانجام نامه ها در دانشگاه امیرکبیر فراهم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کانادا تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکببر، براساس اطلاعیه دانشگاه امیرکبیر، دانشجویان می توانند در زمان دفاع از انتها نامه از امکانات خوابگاهی دانشگاه استفاده کنند.

براساس این گزارش ، برای تسهیل و حمایت از برگزاری دفاعیه پایین نامه ها، معاونت فرهنگی و دانشجویی تسهیلات لازم برای اسکان موقت دانشجویان مقیم خارج از تهران را فراهم کرده است. برای این منظور، دانشجویان با تایید معاونت آموزشی به مدت یک هفته امکان استفاده از امکانات خوابگاهی با رعایت اصول فاصله گذاری و جوانب بهداشتی را خواهند داشت.

لازم به ذکر است : اتاق های مهیا شده برای دانشجویان بصورت تک نفره است و بعد از

هر بار استفاده ضد عفونی می شود.

لازم به ذکر است ، پس از اخذ مجوز دفاع از انتها نامه و مشخص زمان دفاع، درخواست های اسکان باید حداقل یک هفته قبل جهت تایید معاونت آموزشی و ارسال به اداره امور خوابگاه ها به دانشکده مربوطه ارسال شود.

دانشجویان جهت انجام هماهنگی های لازم میتوانند با اداره امور خوابگاه ها از طریق ایمیل [email protected] تماس برقرار کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 938

به "استفاده از خوابگاه در زمان دفاع از سرانجام نامه ها در دانشگاه امیرکبیر فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از خوابگاه در زمان دفاع از سرانجام نامه ها در دانشگاه امیرکبیر فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید